Digital lunsj
Fredag 25 september var det verdenspremiere på digital lunsj i Framohallen, ett konsept som vi la inn i programmet når vi skjønte at sponsorturnering måtte utsettes. Fra vårt nymøblerte vip-rom skviste vi inn administrasjonen, Vidar, Fredrik, Preben og Andreas til en liten prat med påloggede samarbeidspartnere. Vi hadde fått en del forfall på lunsjen, men valgte å gjennomføre med de som hadde anledning. I euforien over at vi klarte å koble oss opp, så glemte vi å ta opp sendingen.
Derfor skal vi i korte trekk gjenfortelle de viktigste tingene vi pratet om.
Innledningsvis pratet Fredrik Ruud om hvordan stemningen i troppen var, etter to strake tap fra start av årets sesong har vi nå snudd trenden og har nå tre seire og en uavgjort på de fire siste kampene. Igor Karlov, vår russiske playmaker har falt fint inn i gruppen og har startet på norsk undervisning. Vi hører stadig vekk nye norske gloser, så det tyder på en dedikert spiller. Birk Inselseth (født 2000) og Herman Bredal Oftedal ( født 2001) ble også trukket frem som to spillere som har funnet sine roller allerede. Begge ble signert før denne sesongen.
Tv2 signerer langtidsavtale med norsk håndball. Den strekker seg fra 2022/2023 sesongen til 2029/2030 sesongen og det blir tidenes beste avtale for norsk håndball.
Nyheten om Tv2 avtalen ledet oss inn på siste nytt fra markedssjef, Andreas Gjeitrem. Han kunne fortelle om 15 nye samarbeidsbedrifter før denne sesongen og det ligger en del i lupen enda. Det jobbes også knallhardt med å finne den riktige hovedsponsoren vi har manglet de siste årene. Det er pågående prosesser på dette og vi håper at vi i god tid til neste sesong kan ha dette klart.
Andreas var også inne på at dette kunne vært året for tidenes sponsorturnering, med så mange nye sportsinteresserte samarbeidspartnere så hadde rekorden med 12 lag enkelt latt seg slå i år.
Nå blir neste seanse B2B dag hos Kinnarps 6 november, her SKAL vi klare å gjennomføre så lenge ikke ytterligere tiltak blir iverksatt. Dette blir en dag hvor bedriftene skal få sitte seg ned, prate samme og bli kjent med LAGET-RUNDT-LAGET. I ukene fremover nå tar markedssjefen en runde rundt til dere alle og innhenter informasjon om hvem som kommer fra hver bedrift.
Deretter skal dere få mulighet til å velge ut noen dere ønsker tid sammen med. Ikke alle ønsker kan oppfylles, men det vil være mulighet for mingling og prat i pauser.
Neste hjemmekamp lørdag 10.10 har vi endelig lov til å fylle 200 mennesker, men vi har kun plass til 30 på VIP-rom. De første 30 som melder seg på får plass her, resten får selvsagt billett til kamp, men ikke vip-rom.